مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 17:352023-01-15سياسي

دانشنامه دفاع مقدس گیلان در 5 جلد به چاپ می رسد


مدیرکل حفظ آثار گیلان، دانشنامه دفاع مقدس را یک دایره المعارف دانست و گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان در پنج جلد 500 صفحه ای به چاپ می رسد.

- حسن حبیبی امروز، 25 دی ماه در دهمین آیین نکوداشت اسوه های صبر و مقاومت و تکریم از مادران و همسران شهدا و جانبازان گیلان، با بیان اینکه دفاع مقدس تمام شده، اما برای مادران و همسران و خواهران و دختران شهدا و جانبازان هنوز ادامه دارد، گفت: امروز وظیفه داریم که قدردان همه تلاش ها و فداکاری ها و زحمات مادران و همسران جانبازان قطع نخاعی و اعصاب و روان باشیم.

وی دانشنامه دفاع مقدس را یک دایره المعارف دانست و عنوان کرد: باید در جهت جمع آوری و ثبت آثار دفاع مقدس استان اهتمام داشته باشیم تا بتوانیم یک منبع معتبر، مستند و جامع را به عنوان یک مرجع علمی درباره دفاع مقدس به محققان و عموم مخاطبان ارائه کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان با همکاری دانشگاه گیلان، گفت: دانشنامه دارای سه گروه شهدا و اشخاص ، جغرافیا و نظامی و فرهنگی و اجتماعی است که در گروه شهدا و اشخاص 198 مدخل، در گروه جغرافیا و نظامی 142 مدخل و در گروه فرهنگی و اجتماعی 958 مدخل شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه دفاع مقدس گیلان در 5 جلد به چاپ می رسد

دانشنامه دفاع مقدس گیلان در 5 جلد به چاپ می رسد